Wednesday, June 24, 2009

doorgift arrangement

malam semalam aku pegi jupe orang yang akan wat doorgift aku..huhu. bincang punya bincang ( aku rasa mesti dia pon kesian tengok aku yg ala2 sengkek nie), dia pon setuju la nak wat doorgift tu within budget aku.
aku mmg teringin nak beli macam2 tapi ble pk2 balik, malas la nak bg sumthing yg orang tak guna & ada potential untuk dibuang ( walaupon apa yg aku bg ni org2 malas yg mabe tak guna tp confirm takan buang punya).aku cadang nak wat kaler light pink & putih..baru sesuai dgn tema kawen aku,hehe :)
apa yg penting skang kena confirm on sape yg nak wat design..huhu.aku nak design yg simple jer.
skang ni aku da bole stat wat kotak cute2 tu dalam 100 buah.waa..tak sabar rasanya nak dapat gaji untuk beli apa2 yg patut..huhu :)

opss..aku kena pg meeting ni. aduiii..stress sbb bos takder. so aku kena la pg sorg2.susah jugak ni sbb kalu salah advice..aku la kan yg kena belasah,hahaha :)

ok la..see yaa

No comments:

Post a Comment