Thursday, June 4, 2009

my first entry

waa..ni first time aku menulis dalam laman cyber ceni, memang teruja ;) walaupon zaman da serba-serbi canggih tapi kadang2 aku tertinggal gak dalam kecanggihan tue..
papepon mekacih la byk2 utk tuk guru yg ajar aku buat blog nie..dan utk en. tunang tersayang, pasni kita bole la wat entry blog sama2 kan..hehe :)
since ni first time aku menulis..bes jugak kalu share sket sejarah hidup aku dan perancangan masa depan,hehe.
well..aku dibesarkan di merata2 dan sejak 1997, aku da permanently menetap di Kuala Kangsar, Perak.habis secondary school, aku menambahkan ilmu didada sampai la aku dapat segulung ijazah.skang ni aku makan gaji dan aku harap tahun depan, company aku ni dapatla naikkan gaji aku sket..hehe.
status?? skang aku da bertunang dan insyaAllah,hujung bulan oct nie..aku akan bergelar isteri :) perasaan?? happy..excited..tapi ble pk tanggungjawab + dosa pahala aku sebagai isteri nnt = takut jugak..
ok la..banyak lagi aku nak share di hari2 yang akan datang :)

see ya,tata..

1 comment:

  1. uhuks..power jugak tulis2 ek..
    takper-takper good start untuk beginner yang bekerja kat company telekomunikasi terbesar kat asia tenggara...
    salamzzzzzz

    ReplyDelete