Wednesday, July 1, 2009

uhhh...lega rasanya!!

Lepas dapatkan nasihat dari yg pakar..aku dapat jugak insertkan gambar dalam blog nie :) tak tau la kenapa aku tak leh nak bukak new window..tapi no worries,hehe sbb skunk da bole.

walaupon aku kena wat keje yg banyak arini tapi aku nak jugak curi masa sket utk update kan blog aku,hehe. so..arini aku nak share sket hasil tgn yg aku buat dulu, walaupon belum ada masa nak amek tempahan skang tapi kalu ada rezeki nnt..mmg aku nak bukak utk tempahan bg mereka2 yg pandai menghargai hasil kerja tangan @ handmade..



so..inilah bunga yg aku wat tue. aku pon lupe apa namanyer tapi aku rasa kalu wat kat sarung bantal, mesti sangat cantik :) memandangkan aku hanya ada jarum yg kecik, jadi aku terpaksa guna riben setengah inci jer jadi hasil bunga tu takder la besar sgt.aku rasa kalu guna riben besar mesti lagi timbul.
buat masa akang nie aku akan sibuk dgn preparation kawen, jadi mungkin aku terpaksa hold sekejap minat aku kat sulaman riben nie..tapi in between tue..aku akan cuba jugak buat corak2 baru utk "mengasah" tangan aku ni supaya tak "tumpul".

semoga jupe di lain warkah..huhu

see yaa.. :)

No comments:

Post a Comment