Wednesday, July 8, 2009

ni ker bunga pahar aku...huhu


hii..lama jugak rasanya tak update blog ni,hehe :) takder masa bole dicuri lately ni kat opis sbb keje yg sangat banyak..berlumba-lumba & berebut-rebut nak suh aku wat,hehe..

kali ni aku just nak share experience aku wat bunga stoking. pas balik keje ari jumaat lepas..aku pon berlari2 la ke jalan TAR untuk cari bahan2 untuk wat bunga nie. pastu aku beli la 3 kaler yg berbeza untuk aku try..huhu. selama aku mengenali keje2 bunga kawen nie..aku just tolong mak aku sekali sekala jer..itu pon bukan utk gubah bunga..tukang wat kelopak jer :)

so..ni la hasil pertama aku..konon2 nak wat banyak kelopak la, tapi sbb aku da tak sabar nk tgk hasilnyer..so, sket jer la,hehe..



yang nie ialah campuran bunga kristal dgn bunga stoking. tapi sbb aku tak beli riben2 lagi, aku just tunjuk bunga jer la dulu. tak habis decorate lagi..


aku pon tak sure lagi samada ceni ker rupa bunga pahar aku nnt ker tak sbb mak aku tak tgk lagi :) aku rasa mabe dia tak setuju dengan kaler bunga stoking tue sbb over striking la..tapi kalu wat kecik jer pastu letak banyak kaler putih..aku rasa should be ok. ntah la..kita tunggu dan lihat yer :)

ok..jupe lagi utk next entrance..huhu.

No comments:

Post a Comment