Thursday, July 2, 2009

bunga kristal

las weekend..aku, mak,wancu & nila pegi Jalan Tar. so, aku pon tunjuk la kat mak bunga kristal yg aku da penah survey. mak pon suggest utk beli sket and try kat umah whether ok ker tak..

aku pon dengan penuh excited nyer pon beli la..satu pek bunga kristal, satu pek kristal putih tue pastu dawai nipis & pelilit hijau :)

dan..inilah hasilnya..jeng..jeng..jeng..hehe







amacam..ok tak? hehe..ni aku saje try2 guna apa yg ada kat umah jer..takder la bunga pahar nak wat ceni sebab nak kena tinggi & bole letak telur..

tema wana kahwin aku..haha..apa saja tone merah :) pink..light pink..dark red atau apa2 sahaja tona merah yg cantik.supaya senang aku nak cari material..hehe. tapi yg pasti bukan chinese red la sbb aku ni kan tak berapa nak cerah..mesti buruk kalu pakai kaler tue,hehe.

ok la..tata :)

No comments:

Post a Comment