Thursday, September 2, 2010

SELAMAT HARI RAYA

Pejam celik..pejam celik..da dekat nak raya rupanya :) lagi 6 hari berakhirlah bulan Ramadhan dan bulan Syawal pon akan menjelang tiba. alhamdulilah..

macam-macam perasaan ada, bercampur-baur. excited sebab ni merupakan kali pertama aku beraya dengan en.suami, raya pertama bergelar isteri dan raya pertama sebagai bakal ibu untuk anak yang da berusia 8 bulan dalam perut aku skunk ni :) terasa syahdunya ble terpk betapa besar rahmat Allah untuk aku sebab dapat beraya bersama org2 yg paling bermakna dalam hidup aku.

sedin pon ada jugak sebab buat pertama kali dalam hidup aku..aku tak beraya dengan mak ayah aku sbb tahun ni giliran beraya di rumah mertua.tak tau la keadaan aku cena pagi raya tue..huuuuu.kalu terpk skunk ni jer pon, aku da rasa sebak2 da..over kan :)takperla..second day tu aku akan cover makan ayam golek..nyum,nyum. jangan ada yg kat umah tu tibai sume da la..

semoga syawal yang bakal menjelang tiba ni akan membawa sinar kebahagiaan dan kesejahteraan untuk kami sekeluarga..aminn.

No comments:

Post a Comment