Monday, August 2, 2010

susah hati..

susah hati...
susah hati..
susah hati..
en.suami baru bitau yang dia kena outstation ke penang rabu ni. ada court case, kena sampai before 8.30 pg which means dia akan naik bus malam dari KL. adoii..susahnya hati :(

yang pertama - kena tido sorang-sorang. da la aku ni penakut..tambah2 baru lepas kejadian org mati jatuh apartment kt umah aku tue.
yang kedua - cena aku nak pg keje nie?? keta..aku plak takder lesen. naik public transport..aku da sah2 tak larat dgn perut yang memboyot ni. plak tu naik komuter, kalu naik lrt..bole tahan lagi.
yang ketiga - hopefully en.suami sempat sampai KL petang tu supaya bole amek aku kat opis. kalu tak, aku kena naik LRT n komuter la nak balik umah.

tu la yang susah ati tue..bole mintak tolong abg / budak opis. tapi ble bab2 nak menyusahkan org ni la yg aku lemah sket. malas betul nak mintak tolong..kdg2 da tebal muka :(

sob..sob..

No comments:

Post a Comment