Wednesday, July 7, 2010

Klinik Kesihatan ooo..klinik kesihatan

uishh..berpeluh2 aku dan en.suami menunggu di klinik kesihatan hari ni semata - mata nak buat check up untuk bukak buku merah. bukan dapat jupe doctor pon..tapi nak menunggu giliran tu..masyaAllah, memang tahap kesabaran aku cukup teruji. (tapi en.suami aku mmg sabar..aku plak yg marah2 lebih dari dia,haha)

aku sampai 7.50 pg dan aku keluar dari klinik tu tepat pukul 11.40pg..nasib baik masih pagi tau, kalu da masuk tenghari..memang aku EL la.

alhamdulilah, baby aku ok cuma nyer yg cukup aku stress ble nurse tu kata perut aku da merekah..waaa,tensen!tensen! mesti buruk gler nanti..da la badan macam dipam-pam,huuuu (kesian en.suami dapat isteri yg ceni kan..sob,sob)

and the best part was..when they asked me to come again next monday for teeth checkup. what say you?? confirm la aku takan datang kan..mau mengamuk bos aku kat opis kalu tiap2 minggu aku cakap nak pg check up..hahaha!!

so..pasni mmg aku gi tempat biasa tu jer la..kan abang??

No comments:

Post a Comment